Superhelg

Igår var det dags för andra omgången i div 1 i Fjälkestad.
Hisse gick 110 och gjorde en felfri runda, lite spänd var han allt men det var första tävlingen utomhus och ganska mycket att titta på.
I 120 var han super duper fin och felfri, är nog den bästa rundan jag har gjort på honom :) Duktiga prinsen, kanske dags för en snäll 130 till honom snart.

Sedan var det dags för div 1 laget där jag hade Raguza sedan var det Sara och Cassandra vilket innebar att vi bara var tre stycken i laget så vi hade inga större förhoppningar egentligen eftersom man inte har råd med ett enda fel. Men nollorna i vårt protokoll blev totalt tre stucken och vi gick till omhoppning där vi också gjorde varsin nolla och VANN, så himla roligt var det när vi gjorde fina rundor och bara var tre stycken dessutom :)

Idag på förmiddagen red jag Bulan i alla gångarter och vilken duktig bebis hon är för att vara så lite riden. Imorgon ska hon förhoppningsvis semineras med Blue Hors Zack, kommer bli en grym fölunge tror vi men den som lever får se.
Sedan red jag Dubben en stund innan Sofie hoppade upp och trimmade lite till och det behövdes.

Idag kom även lilla 3-åriga Alice e. Cuper hit igen och hon ska ridas in och visas på 3-årstestet. Jag hade henne här i höstas också ett par månader så jag känner henne ganska väl ändå.

Jag ska lägga upp lite bilder från tävlingen ochdet kommer i ett annat inlägg men det blir lite bilder på Bulan iaf :)


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Grattis :D

2013-05-06 @ 08:24:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack Sara :D

2013-05-08 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0