Mycket har hänt

Hej igen!
Det har hänt en hel del minst sagt sedan jag bloggade sist.

Min födelsedag firades i underbara Alicante i Spanien med mamma & pappa, Sofie & Klas, Matilda & Pär, Emmy & Jonathan, Anders & Christina, Madde & Göran och Emelie & Filip så med andra ord ett riktigt härligt gäng :)
Vädret var toppen, maten var riktigt god och hotellet var ruskigt fint med både havsutsikt och spa.

Nu är sommaren över och ärligt talat känns det riktigt tråkigt och rätt deprimerande men det enda jag kan trösta mig med är att det har varit ett grymt bra år med både Göteborg, grym (och glad) midsommar, Falsterbo, Herning och nu Alicante så kan man faktiskt inte vara annat än glad. 

Nu hoppas vi på en varm och kortvarig vinter så det blir GHS i februari och att hästarna kan hållas igång bättre än förra vintern. 

Anledningen till att jag har bloggat dåligt är att i skolan så är det full fart med en massa uppsatser och tentor, sedan är det ett antal hästar att ta hand om och rida dessutom så det har varken funnits tid eller ork :)

Hästarna är i fin form, framförallt Hisse har aldrig varit såhär fin och bättre blir det för varje dag.
På lördag är det dags för DM så Hisse och Guza ska försöka göra bra ifrån sig där och sedan ska jag debuthoppa Copernicus i första och andra klassen så det kan bli spännande.
Nästan hela gänget samlat vid bordet i Alicante

Kunde inte få en bättre 20-årsdag :)

Födelsedagsmiddagen oxfilé, pepparsås och klyftpotatis.

Underbar strand där vårt hotell är till höger på bilden :)

Kvällen när jag skulle firas :)

Otroligt goda drinkar :)


Hisse hoppade häromdagen i paddocken, väldigt fin i hoppningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0