Snöstorm

Nu har snön kommit till Blekinge också och jag är allt annat än glad men det är nog bara att finna sig i situationen och börja skotta snö..

Jag skulle rida för Alette idag med Dubben och velade länge om jag vågade köra eller inte men jag åkte dit i alla fall. 
Dubben var riktigt duktig och på slutet kändes han helt perfekt, härlig känsla.

Raguza är nöjd så länge det finns mat 


Dräktiga Bulan var inte heller så besvärad


Rakel ser ut som ett snömonster


Elvis och Zippen 


Dubbe fick vara inne och gotta sig :)


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Usch, hatar det här vädret :( Och Marco drog av sig sin framsko igår och vi har tid hos hovis imorgon, men vet ju inte om man vågar köra eller ej, men samtidigt måste han ju ha på sig sin sko eftersom han blir öm och halkar utan broddarna. Varför bor vi inte i Florida?????

2014-01-17 @ 19:30:14
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja detta vädret är inget kul alls :( Misstänker att Dubben också trampar av sig någon sko snart också..

Det var riktigt halt idag men jag har bara 1km till vår dressyrtränare, annars hade jag inte kört ;)

Jag tycker att vi bestämmer detta till nästa år, att det blir Florida under vinterhalvåret ;)!!

2014-01-17 @ 19:37:21
Postat av: Sara Ekman

Det blev på med skon idag och sedan ett dressyrpass, måste ju börja träna inför clear-rounden nu!! ;)

Ja, tänk vad grymt om man hade kunnat få vara med på de stora tävlingarna i Wellington i Florida under vintern :D

2014-01-18 @ 15:54:51
URL: http://aamaziing.se
Postat av: Louise

Härligt :))

Ja det hade varit helt fantastiskt, men dessvärre inte så billigt ;)

2014-01-20 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0