Världens bästa Elvis

Handleden får visa vad den går för, och jag tycker den klarar sig ganska bra med att både jobba 100 % som innebär tunga lyft och igår blev det 5 hästar ridna.

Först hoppade jag Dubben, Raguza hoppade näst och därefter Irre också. Alla tre hoppade bra och det var passande övningar. 
Sedan var det även dags för Bulan som verkade vara glad att få komma ifrån sin bebis en stund. Hon reds i alla gångarter utan problem, med lite mer muskler så kommer det bli en riktigt fin dressyrhäst.
Sist men absolut inte minst var det Elvis tur att ridas riktigt för första gången på ett par månader. Utan att överdriva så är detta den bästa 3-åringen jag någonsin har haft. Så glad att jag fick köpa honom av Karin :) 

Stjärnan 







Kommentarer
Postat av: Karin

:)
Har en ny förmåga till salu........;)

2014-07-27 @ 08:44:45
Postat av: Louise

Hihi jag jobbar på det, nu har vi ju en boxplats ledig ;)

2014-07-27 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0