Äntligen

I måndags hoppade jag ÄNTLIGEN upp i sadeln för första gången på 10 veckor, det har varit en lång väntan! 

Raguza fick ställa upp och vara "handikappshäst" vilket hon passade ganska bra till. 
Jag kunde bara inte låta bli att ta några språng när jag har fått vara utan hästarna så länge. Underbart kul!

Sommaren blev inte riktigt som jag hade tänkt. Tanken var att 5-6 inridningshästar skulle komma till mig i slutet på maj, men det fanns dessvärre ingen möjlighet för mig att göra det med bara en arm. 
Däremot väntar en eller två D-ponnyer på att få komma på vidareutbildning och försäljning slutet på denna veckan.
Jag kanske hamnar på ponnytävling nu, vem vet? Häst som häst! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0