Fina unghästar

Dessa unghästar är verkligen våra favoriter! Att se unghästarna utvecklas för varje gång man gör något är alltid lika roligt.
Visst kan man stå där ibland med funderingar att det vore skönt med några "färdiga" hästar som man bara kan "tuta och köra på" men i längden lär man sig så mycket på att göra jobbet från början. 
Varje år kommer man på nya idéer som gör utbildningen bättre för unghästen.

De fina 2-åringarna Zippen e. Hip Hop - Argentinus (från vänster) och Prinsen e. Cosmeo - Indoctro 


Rakel e. Cuper - Ragazzo som löshoppade riktigt bra igår.


Elvis (min absoluta favorit) e. Quintender - El Bundy


4-åriga dräktiga Axima e. Don Primero - De Noir som går i väntans tider, hoppas att hon tänker föla nu i dagarna.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Alla hästarna ser så fina ut:) Blir det treårstest för Elvis, nu när du är skadad?

2014-05-14 @ 21:28:30
Postat av: Louise

Tack Karin :) Ja det blir 3-årstest ändå, jag hoppas att jag hinner piggna på mig och rida därr, annars har vi en reservplan så en annan tjej gör det jobbet :)

2014-05-14 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0