Fräscha och pigga unghästar

Idag var det hoppning på schemat. Mycket pigga och glada, både Elvis och Bulan. 
Positiva och välhoppande båda två, men väldigt olika i sin hoppning. 
Bulan är helt orädd och upplevs mer som en gammal läromästare. Flaggar fint på alla hinder = förhoppningar på bra bakbensteknik i framtiden. 

Elvis behöver jag aldrig oroa mig att kapacitete ska tryta, det har han övertygat mig om många gånger under hans fyra år. Han hoppar med stor försiktighet, lite blandad teknik på sprången just nu men det kommer med tiden. Det han överraskar mig är hans inställning och hinderklokhet, vilket jag kommer vara väldigt rädd om och bevara noggrannt :)

Längtar redan till nästa tävling! 















Kommentarer
Postat av: Karin

Duktig du är :)!!

2015-06-27 @ 16:42:30
Postat av: Anonym

Tack Karin 😃

2015-06-27 @ 16:59:54
Postat av: Anonym

Tack Karin 😃

2015-06-27 @ 16:59:54
Postat av: Anonym

Tack Karin 😃

2015-06-27 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0