Bra men ändå inte

Träningen i torsdags för Björne var så klockren den bara kunde bli med Raguza. 

Idag åkte vi till Osby för att hoppa 130-135. 
I 130 var hon kanonfin med ett snörpligt riv som jag tar på mig själv då jag plockade lite mycket i svängen. 
I 135 rev hon första hindret som aldrig har hänt under våra 6 år tillsammans och till andra hindret så får jag inte till rytmen i svängen alls, därmed ett riv till. Från hinder nummer tre till mål så skärper vi till oss och avslutar med en bra runda i slutet med två (!) tidsfel hur det nu kunde bli så, har aldrig haft tidsfel. 
Man blir väldigt bortskämd med denna hästen som i princip nästan alltid är felfri eller 4 fel. Nu laddar vi om för Karlshamns tävlingar 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0